محل لوگو

سابلیمینال فارسی رفع خالکوبی و تاتو


سابلیمینال فارسی رفع خالکوبی و تاتو

سابلیمینال فارسی رفع خالکوبی و تاتو

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سابلیمینال فارسی با فرمول تاکیدات فارسی ویژه برای تسریع نتایج .

بدون نیاز به بوستر و رفع موانع .

مدت سابلیمینال صوتی حدود 11 دقیقه است .

استفاده از فایل را چندین بار در روز انجام دهید تا به مدت سی الی 90 دقیقه در آن روز برسد . بهتر است بعد از هر نیم ساعت حداقل ده دقیقه استراحت قرار دهید .

می توانید روزانه نیم ساعت الی 90 دقیقه به این سابلیمینال فارسی فوق العاده را با هدفون یا هندزفری سالم گوش کنید . البته می توانید روزی تا پنج ساعت هم استفاده کنید تاجایی که ذهنتان راحت هست ولی مدت استاندارد بین 30 الی 90دقیقه است . سمت R هدفون در گوش راست و سمت L در گوش چپ . قبل از ساب آب بنوشید . روزانه 8 لیوان آب بنوشید در فصل گرما بیشتر و در فصل سرما کمتر آب بنوشید . حین رانندگی و یا کارهای پرخطری مانند جوشکاری و برش کاری و ... گوش ندهید . با صوت متوسط گوش کنید نه خیلی زیاد و خیلی کم . برای افراد +18 سال است .

نکته مهم : افراد زیر 18 سال ، بیماری خاص ، مشکلات قلبی ، افراد دارای صرع و غش ، بیماران روحی روانی ، زنان حامله و شیرده ، و اطفال نباید استفاده کنند .

معمولا نتایج تغییر از هفته سوم شروع می شود ولی نتایج در هر فردی فرق دارد ممکن است شش ماه زمان ببرد . عجول نباشید . خودتان را با دیگران مقایسه نکنید هر فردی متفاوت است و ضمیر ناخودآگاه ویژه خودش را دارد . همه ناخودآگاه ها قوی هستند پس مدام از این ساب به ساب دیگر نروید صبور باشید . باور و ایمان و تلقین مثبت داشته باشید .

حداقل 7 دقیقه از فایل هر بار گوش دهید تا تاکیدات بهتر در ذهن پذیرفته شود و بهتر است هر نیم ساعت بین هر بار گوش دادن مدتی مثلا 15 دقیقه و یا چند ساعت استراحت قرار دهید .

نیم ساعت قبل از خواب شب و نیم ساعت بعد از بیداری از بهترین زمان های استفاده از سابلیمینال است .

تغییر کار یک روز و ده روز نیست .

اگر مدام چک کنید اثر تلقینات کاهش می یابد . نیازی نیست حتما به دوستان و آشنایان بگوئید دارید سابلیمینال استفاده می کنید وقتی تغییرات را خودشان مشاهده کنند متعجب می شوند . صبور باشید . صبور باشید . صبور باشید . صبر یکی از قوانین الهی هم هست .

اگر سر درد دارید استفاده را در زمان آرامش قرار دهید .

یکی از علل سردرد کاهش حجم آب بدن است . زیرا مغز برای اجرای دستورات نیز به مصرف اکسیژن و آب بیشتری است . رنگ ادرار شما در اثر مصرف آب اگر طلایی باشد یعنی مصرف مناسب آب اگر بی رنگ باشد یعین زیاد آب نوشیده اید و اگر تیره و خردلی باشد یعنی بدن تشنه و کمبود آب دارد . می توانید از آب یا شیر یا آب میوه های طبیعی و هندوانه هم برای تامین آب بدن استفاده کنید .

نود درصد خون و بیش از هفتاد درصد حجم بدن انسان آب است .

کیفیت صوت عالی دارد. بهتر است قبل از شروع ، یک عکس با کیفیت از خودتان بگیرید و هر دو سه هفته یکبار با عکس جدید مقایسه کنید .

بهتر است در طی دوره از همین یک ساب استفاده کنید و مدام ساب های گوناگون را با آن استفاده نکنید . می توان در هر دوره سه چهار ساب و یا یکی دو عدد بیوکینزی استفاده کرد ولی توصیه این است که تنها همین یک فایل را استفاده کنید تا نتایج سریع تر شود .

بعد از دریافت نتایج ، نتایج شما باقی می ماند . دوره این ساب چهار ماه است ولی می توان چند دوره پشت سر هم استفاده کرد برای نتایج کامل تر .

نتایج تا حد زیادی به فرد بستگی دارد و برای نتیجه کامل نیاز هست تا چندین ماه گوش دهید ، به زمان و شکیبایی شما نیاز دارد و فرد باید متعهد و ثابت قدم در گوش دادن به سابلیمینال باشد.
راز واقعی برای تغییر این است که به طور صمیمانه به سابلیمینال ایمان داشته باشید و به هیچ وجه شک و شبهه ای نداشته باشید.( ایمان ، عزم ، اشتیاق و تعهد) ، کلید موفقیت در هنگام استفاده از سابلیمینال است

معمولا نتایج بعد از چهار ماه تکمیل می شود.

فیزیک و شرایط بدنی و حتی ذهنیت افراد مثل هم نیست.

یکی رنگ چشمش روشنتره و ملانین کمتری داره و از ساب آبی و سبز یا هر ساب مربوط به رنگ های روشن چشم زودتر نتیجه می گیره نسبت به افرادی که رنگ چشمشون تیره تر هست.

یکی بینی گوشتی و بزرگ،یکی کوچکتر و استخوانی داره پس ساب بینی نمی تونه واسه هر دو در یک زمان اثر بزاره.

دوره و زمان مشخصی واسه اثرگذاری ساب رو نمیشه به طور دقیق تعیین کرد.

برخی دوست دارند موهای سبز و یا آبی داشته باشند خب سابلیمینال در مورد امور طبیعی است . مگه جایی دیده اید که انسانی بطور طبیعی ، بدون رنگ مو ، موهای سبز یا آبی داشته باشه ؟ طوطی ، طاووس و ... موهای رنگارنگ دارند ولی رنگ موی طبیعی انسان تنوع رنگ کمتری داره . شاید در آینده تکنولوژی سابلیمینال ها به سطحی که حتی تصورش هم برامون سخته برسه ولی اکنون فقط رنگ های طبیعی مو ، امکان پذیر است آن هم بمرور زمان . افرادی که موهای روشن تر دارند سریعتر به قهوه ای روشن و بلوند می رسند و افرادی که رنگ موی تیره تر و مشکی دارند دیرتر . این امر کاملا طبیعی است .

افکار و ذهنیت شما در جهت خواسته هاتون که همون تاکیدات یا پیام های پنهان ساب هستند بایستی قرار بگیره. مثلا وقتی از گوش دادن به سابی ترس داری و یا در ذهنت ، هم می خواهی تغییر کنی و هم نمی خواهی ، ناخودآگاه نمی تونه جذب کنه چون شما بهش اجازه ندادی . اجازه شما همون نیت قلبی شماست . ارتعاش قلبی شما قوی ترین محرک دستوری رو به ناخودآگاهت ارسال میکنه . نیت صرفا گفتن نیست وقتی از ته دل چیزی رو بخواهی و براش اقدام عملی هم انجام بدی و تداوم داشته باشی یا به همش می رسی یا به بیشتر اون و یا به بهترش . این یک قانونه . پس تردید ، عجول بودن و ترس رو کنار بگذار با قاطعیت ساب مورد نظرت رو انتخاب کن و به خودت قول بده که حداقل سه ماه گوش میدم و به نتایج اولیه هم توجه نکن . ورزش و تغذیه سالم و آب و استفاده از هدفون هم فراموش نشه لطفا . مانند یک موزیک معمولی هر روز گوش کن کم کم تغییرات خودش دنبالت میاد . شما دنبالش نرو خودش میاد فقط گوش کن . با آرامش نه با عصبانیت و نه با ذهنیت منفی . در آرامش گوش کن . موفق باشید .

در سنین پایین نتایج خیلی سریع تر است ولی استفاده برای زیر 18 سال اصلا توصیه نمی شود . و از نظر بنده ممنوع است . پس اگر سن شما کمتر است چند سالی صبر کنید . در سال های آینده قطعا تکنولوژی سابلیمینال بسیار قوی تری خواهد شد .

فایل صوتی بدون رمز در حالت zip است بعد از خریداری می توانید در تبلت یا رایانه از حالت فشرده خارج و در موبایل قرار داده و استفاده نمائید . این سابلیمینال صد در صد تاکیدات فارسی دارد .

فقط در این سایت به فروش می رسد و در تلگرام و واتساپ و ... عرضه نمی شود .

دوستان لطفا صبور باشید . واسه تغییرات بدنی گاهی ۶ ماه نیاز به گوش دادن ساب هاتون دارید. بدون اینکه متوجه بشید تغییرات از درون آغاز میشه. نتایج دائمی است ولی گوش دادن به ساب رو بهتره زود رها نکنید . با تشکر

سابلیمینال تاکیدات فارسی و مطمئن دارد و موسیقی آرامش بخشی هم روی آن میکس شده تا در هر زمان از شبانه روز که مایل هستید ، به راحتی گوش دهید .

در این سابلیمینال فارسی از فرمول تاکیدات قوی استفاده شده است .

 

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 291

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما