محل لوگو

مجموع کتاب های آموزش اوریگامی (هنر تا کردن کاغذ)


مجموع کتاب های آموزش اوریگامی (هنر تا کردن کاغذ)

 مجموع کتاب های آموزش اوریگامی (هنر تا کردن کاغذ)

با سلام خدمت کاربران گرامی...

ما برای شما مجموعه ای را آماده کرده ایم که شامل بهترین و زیباترین کتاب های آموزش هنر زیبای (اوریگامی) میباشد.

اوریگامی (به ژاپنی: 折り紙) یا «هنر کاغذ و تا» یکی از کاردستیهای محبوب ژاپنی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

هدف این هنر آفریدن طرح‌های جالب از کاغذ با کمک تاهای هندسی است. معنای لغوی این واژه در زبان ژاپنی «تا کردن کاغذ» است و تمام مدل‌های کاغذ و تا را دربردارد، حتی آنهایی که ژاپنی نیستند. اریگامی فقط از تعداد کمی از تاهای گوناگون استفاده می‌کند، ولی همین تاها می‌توانند به روش‌های گوناگونی ترکیب شوند تا طرحهای متفاوتی ایجاد کنند.

به‌طور کلی، این طرحها با یک برگ کاغذ مربع شکل آغاز می‌شود، که هر روی آن ممکن است به رنگ متفاوتی باشد و بدون بریدن کاغذ ادامه می‌یابد.

اریگامی روش ارائهٔ اشکال است، که عمدتاً با خم کردن مادهٔ مورد استفاده کاغذ حاصل می‌شود.

 

تعداد کتاب های قرار داده شده 20 فایل PDF میباشد.

در این پکیج از طرح های ساده و متوسط تا طرح های پیچیده همه آموزش داده شده است و هر کتاب آموزش خاص و متفاوتی را دارا میباشد

زبان کتاب ها، انگلیسی و ژاپنی میباشد؛ ولی شما برای درک و فهمیدن طرح ها نیازی به توضیحات این کتاب ها ندارید، زیرا طرح ها و الگو های این کتاب ها خود گویای همه چیز است و بصورت واضح طریقه تا زدن کاغذ ها مرحله به مرحله قرار داده شده است.

طرح ها آنقدر متنوع هستند که میتوانید با یادگیری آنها، تبدیل به یک استاد اوریگامی شوید و آثار هنری بسیار زیبایی را بسازید و آنها را در معرض نمایش دیگران قرار دهید.

گفته شد که هر کدام از کتاب ها دارای آموزش متفاوتی است؛ یعنی آموزش ها در این کتاب ها به چند دسته تقسیم میشوند.

دسته بنده آموزش ها:

*حیوانات جنگل از جمله چهار پایان و پستانداران و خزنده گان

*دایناسور ها و اژدها

*همواپیماها و موشک های متنوع مانند جت جنگی

*اشکال هندسی بسیار زیبا

*طرح های تزئینی و گل ها

*ماسک ها و نقاب ها

*حشرات

و غیره...

ما این کتاب ها را با قیمتی کمتر از ارزش اصلی آنها برای شما قرار داده ایم که میتوانید با اقدام به خرید و دریافت لینک دانلود، آنها را دریافت کنید.

برای خرید، نگران لو رفتن اطلاعات کارت بانکی خود نباشید زیرا سایت ما یکی از زیر مجموعه های سایت فورکیا میباشد که دارای نماد و نشان اعتماد الکترونیک میباشد؛ پس میتوانید با خیال راحت این پکیج را دریافت کنید.

بعد از پرداخت لینک فایل در اختیار شما قرار میگیرد و با وارد کردن ایمیل خود، لینک فابل به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. و به مدت یک هفته فرصت استفاده از لینک را خواهید داشت. پس برای اینکه فایل کتاب ها را همیشه در اختیار داشته باشید، آن را در حافظه کامپیوتر یا حافظه موبایل خود ذخیره کنید.

 

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 763

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما