محل لوگو

بیوساب چشم طلایی (عسلی - زرد)


بیوساب چشم طلایی (عسلی - زرد)

 بیوساب چشم طلایی (عسلی - زرد)

بنام خدا . بنام خالق زیبایی ها .

بیوساب فارسی مشترک برای مرد و زن . با فرمول تاکیدات فارسی ویژه برای تسریع نتایج .

بدون نیاز به بوستر و رفع موانع .

استفاده از فایل را چنیدن بار در روز انجام دهید تا به مدت سی الی 90 دقیقه در آن روز برسد . بهتر است بعد از هر بیست دقیقه حداقل ده دقیقه استراحت قرار دهید .

ساب فارسی با فرمول ویژه + بیوکینزی .

نخسیتن بیوساب فارسی فرمول برای تغییر رنگ چشم با کیفیت عالی در نوع خودش است .

این بیوساب عمدا بدون فرکانس ساخته شده جهت ایمنی و راحتی بیشتر شما.

بیوساب فارسی = بیوکینزی دیداری + سابلیمینال صوتی با تاکیدات صددرصد فارسی . می توانید روزانه نیم ساعت الی 90 دقیقه به این بیوساب فارسی فوق العاده ، نگاه کنید و در حین نگاه کردن با هدفون یا هندزفری سالم گوش کنید . البته می توانید روزی تا پنج ساعت هم استفاده کنید تاجایی که ذهنتان راحت هست ولی مدت استاندارد بین 30 الی 90دقیقه است . سمت R هدفون در گوش راست و سمت L در گوش چپ . قبل از ساب آب بنوشید . روزانه 8 لیوان آب بنوشید در فصل گرما بیشتر و در فصل سرما کمتر آب بنوشید . حین رانندگی و یا کارهای پرخطری مانند جوشکاری و برش کاری و ... گوش ندهید . با صوت متوسط گوش کنید نه خیلی زیاد و خیلی کم . برای افراد +18 سال است .

نکته مهم : افراد زیر 18 سال ، بیماری خاص ، مشکلات قلبی ، افراد دارای صرع و غش ف بیماران روحی روانی ، زنان حامله و شیرده ، و اطفال نباید استفاده کنند .

معمولا نتایج تغییر رنگ چشم از هفته سوم شروع می شود ولی نتایج در هر فردی فرق دارد ممکن است شش ماه حتی یک سال زمان ببرد . عجول نباشید . خودتان را با دیگران مقایسه نکنید هر فردی متفاوت است و ضمیر ناخودآگاه ویژه خودش را دارد . همه ناخودآگاه ها قوی هستند پس مدام از این ساب به ساب دیگر نروید صبور باشید . تغییر رنگ چشم زمان می خواهد . باور و ایمان و تلقین مثبت داشته باشید . خودتان را با آن رنگ چشم تصور کنید.

تلقین مثبت کنید . بهتر است عکس خودتان را فتوشاپ کرده و با رنگ چشم مورد نظر مونتاژ کنید . تغییر رنگ چشم کار یک روز و ده روز نیست .

هر دو هفته یکبار چشمانتان را چک کنید . بله هر دو هفته یکبار . می دانم سخت است ولی مراعات کنید . مدام جلو آینه چک نکنید . اگر می خواهید موهایتان را شانه کنید مثلا از عینک دودی همرنگ بیوساب استفاده کنید و یا یک دستتان را جلو چشم قرار دهید و از لای آن موها را شانه کنید و یا لااقل به چشم ها خیره نشوید. این برای افزایش باور و تلقین پذیری شماست . اگر مدام چک کنید اثر تلقینات کاهش می یابد و خودآگاه (منطق) شما با ناخودآگاه شما مقابله می کند و تاثیر ساب دیرتر مشخص می شود . نیازی نیست حتما به دوستان و آشنایان بگوئید دارید سابلیمینال استفاده می کنید وقتی تغییرات را خودشان مشاهده کنند متعجب می شوند . صبور باشید . صبور باشید . صبور باشید . خداوند هم هفت آسمان را در شش شبانه روز خلق فرمود . صبر یکی از قوانین الهی هم هست .

سوزش و خارش و احیانا قرمزی و آبریزش از چشم عادی است زیرا ناخودآگاه در حال کاهش ملانین (رنگدانه) چشم است . می توانید چشمتان را هر روز مدتی در آب خنک باز و بسته کنید .

اگر سر درد دارید استفاده را در زمان آرامش قرار دهید .

یکی از علل سردرد کاهش حجم آب بدن است . زیرا مغز برای اجرای دستورات نیز به مصرف اکسیژن و آب بیشتری است . رنگ ادرار شما در اثر مصرف آب اگر طلایی باشد یعنی مصرف مناسب آب اگر بی رنگ باشد یعین زیاد آب نوشیده اید و اگر تیره و خردلی باشد یعنی بدن تشنه و کمبود آب دارد . می توانید از آب یا شیر یا آب میوه های طبیعی و هندوانه هم برای تامین آب بدن استفاده کنید . بعد از روشن شدن چشمان که احتمالا چهار ماهی زمان می برد در نور آفتاب از عینک دودی استفاده کنید تا کم کم عادت کنید .

نود درصد خون و بیش از هفتاد درصد حجم بدن انسان آب است .

برای تاثیر بهتر می توانید فایل را در فلش مموری ذخیره و در تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی بزرگ تماشا کنید .

کیفیت صوت و تصویری عالی دارد. بهتر است قبل از شروع ، یک عکس با کیفیت از چشمانتان بگیرید و هر دو سه هفته یکبار با عکس جدید مقایسه کنید .

بهتر است در طی دوره از همین یک بیوساب استفاده کنید و مدام ساب های گوناگون را با آن استفاده نکنید . می توان در هر دوره سه چهار ساب و یا یکی دو عدد بیوکینزی استفاده کرد ولی توصیه این است که تنها همین یک فایل را استفاده کنید تا نتایج سریع تر شود . پس لطفا فقط همین بیو ساب رو در این دوره استفاده فرمائید .

بعد از دریافت نتایج ، نتایج شما باقی می ماند مگر آنکه یک بیوساب رنگ چشم دیگری را شروع کنید

معمولا نتایج بعد از چهار ماه تکمیل می شود ولی در عده ای این مدت به یک سال هم می رسد .

در سنین پایین نتایج خیلی سریع تر است ولی استفاده برای زیر 18 سال اصلا توصیه نمی شود . و از نظر بنده ممنوع است . پس اگر سن شما کمتر است چند سالی صبر کنید . در سال های آینده قطعا تکنولوژی سابلیمینال ها و بیوساب بسیار قوی تری خواهد شد .

فایل بدون رمز در حالت zip است بعد از خریداری می توانید در تبلت یا رایانه از حالت فشرده خارج و در فلش مموری یا موبایل قرار داده و استفاده نمائید . این بیوساب منحصر به فرد است .

فقط در این سایت به فروش می رسد و در تلگرام و واتساپ و ... عرضه نمی شود .

بیوکینزی آن در یوتیوب هست و نتایج بالایی داشته اما این بیوساب فارسی است یعنی سرعت نتایج آن بسیار سریع تر است در ضمن سابلیمینال تاکیدات فارسی و مطمئن دارد و موسیقی آرامش بخشی هم روی آن میکس شده تا در هر زمان از شبانه روز حتی حین راه رفتن تا اگر تنها مایل به گوش دادن ساب آن هم باشید راحت و ایمن گوش دهید .

در این بیو ساب از تاکیدات فارسی بسیار قدرتمند استفاده شده و علاوه بر تغییر رنگ چشم ، بینایی و دید شما را هم تقویت می کند .

پیروز و سالم و سربلند باشید . لطفا این بیوساب را برای دیگران کپی نکنید . با تشکر

 

 

  انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 281

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما