محل لوگو

پولدار شدن فقط با 50 قدم


پولدار شدن فقط با 50 قدم

 

یا خود خدا

 

**..نكته مهم..:**

لطفا قبل از اینکه به پشتیبانی پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا تمام توضیحات موجود در این صفحه را مطالعه کنید و سوالات متداول و دیدگاه های کاربران به همراه پاسخ های داده شده را با دقت بخوانید. چون بیشتر پرسش هایی که شما عزیزان از پشتیبانی میپرسید پرسش هایی هستند که در همین صفحه پاسخ داده شده اند و این موضوع باعث میشود پاسخگویی به افرادی که مشکلات دیگری دارند كند شود.

 

به جرات میتوانیم بگوییم که در هیج جایی این روش ها ارایه نشده و شما هیچ جایی نمیتوانید این آموزش ها را پیدا کنید.

ما تمام تجربه خود را در زمینه کسب درآمد از اینترنت و کسب درآمد میلیونی از اینترنت در این پکیج جمع کردیم که خود ما از تمام این روش ها برای کسب در آمد میلیونی استفاده کردیم.

دوستان کسب درآمد میلیونی از این روش ها صد در صد تضمینی و واقعی هست و اگر با استفاده از این روش ها برایکسب درآمد از اینترنت نتونستید موفق شوید دنبال روش دیگه ای نباشید.چون ما کاملترین و بهترین روش هایی را جمعکرده ایم که هیچ کس از آنها خبر ندارد.

اگر نگاهی از بالا به شرایط اقتصادی کشور بیاندازیم اوضاع بدی را شاهد خواهیم بود و به اهمیت کسب درآمد از اینترنت پی خواهیم برد.بیکاریو گرانی بیداد می کند و هر روز قیمت اجناس گرانتر شده و کارخانجات و اداره جات نیروهای خود را کاهش می دهند.در این اوضاع نابسامان باید فکری برای درآمدمان بکنیم چرا که شاید ما نیز روزی جزو قربانیان این اوضاع بد اقتصادی شویم. اما در این اوضاع بد اقتصادی کسانی هستند که به دنبال درآمد عالی هستند. سوال اینجاست که این درآمد و کار پر سود را چطور می توان پیدا کرد؟

 

در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند .

 

 


اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم. اکثر افرادی که در فضای اینترنت فایل هایی بعنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت 15 تومن یا کمتر به فروش می رسانند اصلا خودشان راه کسب درآمد از اینترنت را نمی دانند و یک فایل مزخرف را به شما می فروشند. کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطوری میخواد راه رو به شما یاد بده؟

ولی بنده از آن زمانی که با این روش ها آشنا شده ام تا الان روزی نبوده است که زیر 500 هزار تومان در روز درآمد داشته باشم. درآمد بنده از این روش ها بین 500 تا 1 میلیون تومان در روز است زمانی هم که برای این کارها اختصاص می دهم بين نيم ساعت تا یک ساعت در روز است. و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده و دوستان می کنم. اصلا هم کسی مجبور نیست که حرفم را باور کند. من این درآمد را دارم و می خواهم روش آن را با بقیه به اشتراک بگذارم. واقعا اگر همه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را می دانستند دیگه کسی اصلا سمت شغل های دیگه نمیرفت! ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلا وقتی این مطلب رو می بینند میگن اینم مثله بقیه چرت و پرته و درصد بسیار پایینی هستن که قبول می کنند و این پکیج رو خریداری می کنند. تصمیم با خودتونه شاید این کار زندگیتونو متحول کنه کمی فکر کنید

*سوالات متداول*

 

1. اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد فروش این آموزش چه احتیاجی دارید؟ پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمی کنید؟

پاسخ: بنده غیر از این روش هایی که آموزششان را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد می کنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده می کنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمی شود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقيه بگذارم. ستاره های فوتبال جهان هم حقوق بسیار زیادی دریافت می کنند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان هستند. اما با این حال به کارهای تبلیغاتی هم می پردازند و بابت تبلیغاتشان پول هم می گیرند، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارند ولی سعی می کنند از تمام پتانسیلشان برای کسب درآمد استفادهکنند.

 

2. این کارهایی که ازشون صحبت می کنید فعالیت در سایت های تبلیغات کلیکی ، سایت های هرمی ، بازاریابی شبکه ای ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟

پاسخ :خیر هیچکدام از این ها نیست. این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری بسیار زیاد هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند. در حالیکه روشی هایی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید می توانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید خدمتتان عرض کنم که در پکیج آموزشی که ما منتشر کردیم آموزش های کامل و قدم به قدم در رابطه با کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت یا فروشگاه و فروش محصولات خودتان ، کسب درآمد از تلگرام ، سایت های کسب درآمد در منزل ، کسب درآمد از پاپ آپ ، کسب درآمد از آپلود ، و همچنین روش های خوب دیگری برای کسب درآمد از اینترنت نیز قرار دارند بیش از 100 مورد کسب درآمد عنوان کردم ولی متاسفانه نمی توانم بگویم روش اصلی آموزش داده شده در این پکیج آموزشی، آموزش چه فعالیتی است. چون این آموزش را در هیچ کجای اینترنت نمی توانید پیدا کنید و در مورد هیچکدام از این فعالیت هایی که ذکر کردیم نیست و بنده برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سود جو این ریسک را انجام نمی دهم و ماهیت این روش فوق العاده درآمدزا و آسان را لو نمی دهم.

 

3. آیا این کارها از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کارها هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارند و شما می توانید همزمان از تمامی این روش ها هم استفاده کنید و از درآمدشان لذت ببرید. بله درآمد شما از داخل ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز میشود...

 

4. شما میگید که با این روش میشه روزی 1 میلیون در روز درآورد اونم با یه ساعت کار، خب اگه اینجوری باشه كل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون متوجه می شوند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار می چسبند. ولی خب چه تعداد اینکارو می کنند؟ اصلا چند درصد مردم به فکر درآمد از اینترنت هستند؟ چند درصد حاضرن پول بدن؟ آیا همه مدرن فکر می کنند یا سنتی؟

 

5. قیمت آموزش شما برای من گرونه من حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. خواهش می کنم اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ها مختص کسایی مثل شماست که پول ندارید. با این روش های فوق العاده به این درآمدی که گفته شده می رسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون در صورتیکه واقعا دل به کار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهيد قطعا این پول رو از طریق این روش ها در میارید و قرضتون رو در عرض یک روز میدید. پس اصلا نگران نباشید.

در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر می بینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت 15 هزار تومن یا کمتر بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش می رسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت 15 هزار تومن یا کمتر به فروش برساند؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. ما ابتدا این آموزش را با قیمت 250000 تومان قرار داده بودیم. ولی به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه، 80% تخفیف ویژه قائل شدیم و اکنون این آموزش بينظير با قیمت 50 تومان قابل خریداری است. ( البته همان 250 هزار تومن هم در مقابل درآمدی که از این روش کسب می کنید هیچی نیست!) حالا دیگر مختارید! می توانید با این 50 هزارتومان یک جفت دمپایی بخرید یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این 50 هزار تومان رو در عرض دو سه دقیقه کسب کنید

 

 

بخشش خداوند به هر کس، به اندازه نیت اوست امام علی (ع)

 

 

 

  انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 70

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما